KELEBEK İŞLEMELİ ETAMİN KOLYE


Merhaba:)

Son derece narin, tatlı mı tatlı etamin kolyem :)Tamamen kişinin zevkine göre renk tonu belirlenebilir. Çok yoğun işçilik gerektirdiğini düşünüyorum(belki kumaşımın dokunuşunun sıklığından da kaynaklanıyor olabilir). Yoğun işçiliğin sonunda çıkan sonuç çok mutlu edici, o nedenle en sevdiğim işleme kolye diyebilirim. :) Kelebeğin masumluğu ve zarafetini göz önünde bulundurarak arkadaşınıza, sevgilinize veya kardeşinize hediye edebilirsiniz. Zaten ben de bu kolyeyi en yakın dostum için işlemiştim :) Karda kışta bile insanda bahar havası uyandıran bu kolyeye profilimdeki linklerden ulaşabilirsiniz :)Farklı çerçeve ve renk tonlaması ile çalıştığımız kolyelerimin diğerlerini de yazıma ilave ediyorum

Başka yazılarda görüşmek dileğiyle :)

  

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bu Hayat Kimin ???

Kız Bebek Atkı Beresi

Hür olmak nedir?